Меню
Каталог
запчастин

Гарантія

Запчастини до нашого інтернет-магазину постачаються тільки від офіційних сертифікованих постачальників та виробників з усієї Європи, тому Ви можете бути впевнені у їхній якості на 100%.

На запасні частини, придбані в інтернет-магазині, поширюється гарантія*, 3 місяці з умовою правильної експлуатації конкретного товару (за призначенням).


Увага! Гарантія не поширюється на випадки, пов'язані з перепадами напруги в мережі чи витоки. Приклад: плата керування або замок пральної машини, на яких видно прогорілі частини, елементи (не підпадають під гарантію), оскільки це явна ознака підвищеної напруги в мережі або попадання вологи на виріб.


Перелік товарів, на які не поширюється гарантія виробником*:

· Пластик (ручки, чаші, кришки, захисні щитки)
· Скло
· Лампи та елементи освітлювальної арматури
· Корпусні елементи
· Ущільнювачі (гума, шланги, сальники)
· Нагрівальні елементи (тен, конфорка)
· Підшипники
· Амортизатори, пружини
· Ремені
· Ланцюги, шестерні
· Щітки двигуна
· Механічні таймери
· Віночки, спіральні місильні органи, лопатки для збивання тіста
· Ножі, грати, шнеки м'ясорубок
· Аксесуари (диски) для овочерізок та протирочних машин
· Редуктори, штанги та ножові блоки блендерів
· Витратні матеріали (фільтри та ін.)
· Ємності та ін.

* цей список може бути не повним, тому уточнюйте у менеджера, чи поширюється гарантія на товар, який Вас цікавить.



Вище перерахований товар перевіряється перед покупкою і відправкою на цілісність та працездатність. Якщо Ви замовили доставку кур'єром, тоді в його присутності перевірте комплектацію, зовнішній вигляд, відсутність пошкоджень тощо.


При отриманні товару поштою чи компанією перевізника, уважно огляньте його. У разі порушення упаковки, виявлення вм'ятин або інших пошкоджень - перевірте цілісність товару. Якщо товар несправний або пошкоджений, не приймайте його та вимагайте від працівників відділення складання акта та відправлення замовлення на зворотню адресу. Після цього, зв'яжіться з менеджерами магазину, поясніть ситуацію та оформіть нове замовлення.

Абсолютно кожен наш товар страхується перед відправкою на повну його вартість, і в перерахованих вище ситуаціях - перевізник відшкодовує нам його вартість. Якщо ж Ви не перевірили товар у відділенні при отриманні і вдома помітили дефект, скол, вм'ятину і т.д. - претензії за гарантією та поверненням не приймаються.


Увага! Електроніка (модулі, плати, таймери) приймаються за гарантією лише за умови, що установку робив офіційний авторизований сервісний центр (є акт виконаних робіт) за даним брендом у Вашому регіоні та на підставі відповідного висновку.


Інтернет-магазин здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».


Терміни повернення та обміну


Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Товар, придбаний "під замовлення", поверненню або обміну не підлягає.
Умови повернення товарів належної якості

Всі клієнти нашого інтернет-магазину мають право на повернення та обмін товарів на аналогічні протягом 14 днів з моменту отримання, на підставі "Закону України про захист прав споживачів" та зазначених нижче умов.


Як повернути товар, що не підійшов?


Повернення здійснюється лише за адресою, вказаною на сайті (Контакти)


· Повернути або обміняти товар можна особисто
· Якщо ви знаходитесь в іншому місті, повернути товар можна "Новою Поштою" в м.Київ адресною доставкою
· Повернення товару не здійснюється післяплатою


У разі неможливості обміняти товар, повернення коштів буде здійснено на картку або розрахункові рахунки банків України..


Якщо товар прийшов пошкоджений на пункт видачі перевізника (складений акт про пошкодження, підписаний та підтверджений перевізником як пошкоджений під час транспортування) і покупець повідомив про це відразу, ми надсилаємо новий товар.


Чи має покупець право повернути товар або обміняти його на аналогічний? Так, якщо:


· Товар має недоліки або несправний, виробничі чи транспортні ушкодження – відбувається вкрай рідко, повна компенсація з нашого боку;
· Товар помилково спрямований з іншими характеристиками – відбувається дуже рідко, повна компенсація з нашого боку;
· Товар належної якості, але не підійшов покупцю з певних причин. Клієнт має право повернути товар або обміняти його на аналогічний за умови оплати всіх транспортних послуг та виконання всіх зобов'язань, передбачених законодавством та нашим інтернет-магазином.

За яких умов можливе повернення та обмін товару в інтернет-магазині?

· З дня отримання товару клієнтом не пройшло 14 днів;
· Товар не експлуатувався та були відсутні дефекти та пошкодження (як ел. механічні так і електричні - цілісність обмоток в ел. моторах, цілісність котушок у повітряних клапанах та клапанах подачі води/рідин), відсутні сліди установки на обладнання ( сальники, підшипники, ущільнювальні гуми);
· Замовленого товару немає у списку, які не підлягають поверненню та обміну відповідно до законодавства;


Порядок проведення повернення та обміну в інтернет-магазині


· Насамперед, повідомте причину повернення або обміну, всі необхідні поштові та розрахункові дані;
· Компанія проводить перевірку товару та даних на замовлення клієнта;
· Протягом 3 робочих днів після отримання товару, відбувається повернення коштів або обмін товару;
· Усі дії виконуються відповідно до чинного законодавства.


Умови, за яких покупцю може бути відмовлено у заміні товару:


· Були не виконані умови повернення та обміну товару;
· Колір неістотно відрізняється від фотографії товару на сайті, може залежати від характеристик монітора клієнта;
· Клієнт відмовився від рекомендованого йому товару та характеристик, наполягаючи на відправленні обраного ним варіанта;
· Клієнт незадоволений чітко зазначеним параметрам товару, що відповідають дійсності: розмір, потужність та інші;
· Товар був замовлений та доставлений індивідуально під побажання клієнта.

Хто сплачує повернення?


Якщо товар не підійшов з нашої вини, всі витрати на пересилання оплачуємо ми. Якщо ж товар належної якості відповідає замовленню, але з інших причин не підійшов, повернення оплачує покупець.


Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.